Mobbad i skolan

Taylor Lautner berättar för Rolling stone att han blev mobbad i skolan

 

I dag är han en av Hollywoods hetaste unga stjärnor, men under skolåren blev Taylor Lautner mobbad för sina drömmar om en karriär som skådespelare.  

Taylor, som i dag är 17 år och är aktuell i ”Twilight”-uppföljaren ”New moon”, talar ut om de tunga pojkåren i nya numret av Rolling stone och säger att hans skolkamrater stämplade honom som en teaternörd.  

— Jag hade aldrig särskilt bra självförtroende. Jag blev mobbad i skolan eftersom jag var skådespelare. Det gick aldrig så långt att det blev fysisk mobbing, men folk hånade mig för vad jag höll på med, förklarar Taylor.  

Trots skolkamraternas glåpord bestämde sig flickfavoriten för att fortsätta med skådiskarriären.  

Han gjorde sin debut redan som 9-åring i tv-filmen ”Shadow fury” och följde upp det med en roll i ”The adventures of Sharkboy and Lavagirl” innan det stora genombrottet i ”Twilight”.  

— Jag fortsatte intala mig själv att det är det här jag älskar att göra och att inget skulle få hindra mig från att göra vad jag vill.

Taylor Lautner berättar för Rolling stone att han blev mobbad i skolan

Taylor var ju jättesöt som liten! Bara jag som tycker han är lite lik... nej, ni får avgöra själva? Är han lik någon? Jag tycker det, fast han (eller dem) är blonda.....


Kommentarer
Postat av: Beatrice

han är så snygg!^^

hihi, har den där "sharkboy och lavagirl" filmen som han är med i :) så söt:)

2009-12-15 @ 19:09:31
URL: http://beatricepaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0