Bästa kvällen på länge!

OMG vad kul jag hade igår! Drog till Nacka direkt efter plugget, mötte Emma i centralen.
Kom fram, var tvåa i kön som vi fick sitta i i runt 2 timmar. Fick kontakt m 2 tjejer som vi var med även där inne.
Vi kom in, och det fanns typ en miljard grejer att göra! Det första vi gjorde var att sjunga karaoke,
och vi ägde stenhårt ofc! (a)
Fick varsin Idoltröja, mjau! Sen spela jag & Emma in 2 låtar, Just a minute och I kissed a girl haha! :D Lät så sjuuukt dåligt, lägger in sen!

JUSTEJUSTEJUSTE OMG!!!!!!!!!!! Vi stod i autografkö, och när vi kom fram till Calle fråga jag om han kunde signera min skylt.
"Guuud vad fin! Men shit, vad glad jag blir! TAck så jättemycket!" sa han och så böjde han sig fram och så fick jag en kram!! Alltså LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Vi kom in till studion, och verkligen rusa fram till scenen och fick platserna längst fram. Lycka igen!

Allt var verkligen superbra! Emma sov över här sen, vi kolla inspelningen imorse och SKREK när vi såg oss själva i närbild!





Jag gäspar INTE, skriker WHOOOO! (För Eddie var ju så jävla GRYM!!)

Haha vi satt där juryn sett i långpausen, då kom Foki så vi tog bild m henne :D
Grymt!

Supersöt, hon verkar va jättesnäll




Här satt vi (en av mina skyltar på scenen som nu hänger över sängen. CALLE FTW!!)




SÅ jävla bra!!!!






KÄRLEK!


Den här bilden väljer jag att kalla Buttcrack


Iaf. Som ni ser vart kvällen otroligt lyckad! Jag vet inte vad som var bäst; att jag fick kram av Calle, att vi syntes i närbild eller att jag slapp höra Rabih sjunga.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: AAYAH♥

HAHAAHAHA JAG SÅG DIG PÅ tv D:D:DD

2009-11-14 @ 18:07:26
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Nila

hej sötnos!

Hur är det?

Har du haft en bra lördag?

- haha såg dig på tv. Ni fick j'vligt bra platser :D

kram

2009-11-14 @ 18:18:45
URL: http://milanistababy.blogg.se/
Postat av: AAYAH♥

ja ;D eddie var bäst :(((

2009-11-14 @ 18:20:49
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Beatrice

va kul! :D

2009-11-14 @ 23:22:26
URL: http://beeahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0