Gammalt

Haha hitta det här från min XX blogg, lite småkul sådär!

"Nu sitter jag i svenskasalen, fast vi har inte lektion - långrast.
Em & Am sitter bredvid, och Robin, Tom & Marcus bombar utanför dörren, typ drar i handtaget och sånt.
Jättekul... xD"

..kommer verkligen ihåg det där.. SJUUUUUKT irriterande..

 

"i skolan...

... och har Yearbook. Har precis skrivit om gymnasievalet, vilket får mig att längta ännu mer till gymnasit!!"

Jaa.. det var ju ett litet tag sen..




"I grupprummet. Jag, Em, Am och Tara sitter och snackar då Tom & Robin kommer.

R: (öppnar dörren, sticker in huvudet) Johan Palm! *retsam röst*
M: Om ni fortsätter sådär så kanske vi har något att berätta för lärarna! (Tom och Robin har en hemlis som dom inte vill att lärarna ska få veta, haha xD)
T: Kom Robin så går vi och gör det igen! "

Det lät ju bara liite fel!




"Tror jag har bestämt mig för Tumba gymn. Känns så iaf"
2008-12-30 @ 18:51:59



"God Jul önskar Madde & Linus"















Kommentarer
Postat av: emelie =)

Roliga och väääldigt gamla minnen!! :P

2009-11-12 @ 21:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0