Sjukt sjuk efter grissputan..

Vknade både 3 & 5 imorse och mådde.. inget bra.. Tog sprutan igår, märktes på mig redan igår kväll. Men aja, ska berätta om igår.

Åkte till Kista m mina homies. New moon ftw! Haha i läskkön träffade vi Jonas (han jobbade där), som både jag och Em kände igen. Vi kom på att "shit, han jobbade ju på Grönan!", och när vi kom fram peka han lite på mig och ba "dig känner jag igen!"
Kul eller vad?!

Anyway, filmen var grym. Hade bara väldans ont i armen sista 20, men Edward gjorde så att det var worth it. Och Jacobs mage, börja fan fnissa när jag såg den! Snacka om att man är sucker för killar med rutor, yumma.

Tog världens trevligaste buss hem efter bion. Not. Den gick från Kista, genom Tensa, Hjulsta och Akalla fram till Spånga. Hade ont i huvudet, armen och frös. Visa sig att jag hade feber.
Iaf. Hann med 112an i Spånga sen, mkt bra! Fick springa lite bara, men det har ingen dött av (eller?).
... och sen hade jag night of my life. Not. Drog till Kista idag igen för att kolla Idol, stannade väl i ungefär en kvart. Sen klara jag inte mer.
Hann iaf se Nicklas, Eddie och Arabih. Tog massa bilder på Nicklas & Eddie =) Inte Arabih, vill ju inte skita ner mobilen m en massa fjollbilder ;)


Mår iaf okej nu! Förutom att jag är sjukt pissed off! Måste skaffa ny blogg.. igen..
Iaf startat en ny, med ett ganska bra nman (inte lika bra som det här namnet men men..)
Det jobbiga är att jag inte kan heta det i msn namnet längre heller.
Prutt.

Bilder från idag kommer i nästa blogg. Hinner kanske fixa en design ikväll, om jag orkar. Mår fortf ganska kass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0