Stalker?

En grej jag undrar över är ett grejjs på Facebook. Har fått några Stalkergrejjs, alltså att jag är med på folk STalkerlista, när jag knappt ens varit inne på deras sida, kanske skrivit till dom på chatten once or twice, eller gillat deras status men stalkat? Nej. Ngn som fattar hur dom gör för att räkna ut statistiken på det? Aja.

Är hemma idag igen. Är typ frisk, hostar och nyser lite bara, ska till plugget imorrn. Då äre tydligen dags för svinissprutan.
Ngn som tagit den? Får man ont och feber och sånt direkt? Får alla det?
..ska ju på bio på kvällen (New Moon), vill inte ha feber och sånt grejjs då lix..

Anyway. Nu ska jag plugga engelska, puss.


HAHAH juste, kollade på Beverly Hills, och det var en kile som hette Richard Ballen..!! Varje gång han sa sitt namn höll jag på att garva ihjäl. Patetiskt att sitta och garva för sig själv.. men det var jkul xD






Kommentarer
Postat av: Ines ^^ ! :)

De böhver du INTE va :)

De känns bara ett litet stick som tar en hundradel och när vaccinet far in känns det men gör inge ont tar typ 3 sek allt :) aallt bra med dej då ?? :D Kram

2009-11-19 @ 15:09:14
URL: http://inesh.blogg.se/
Postat av: emelie =)

jag har tagit den och jag fick bara huvudvärk och armen blev öm, så jag tror du klarar dig :P



ska bli så kul imorn!!! :D <3

2009-11-19 @ 17:43:56
Postat av: Hannah

Men jag tror den där stalker grejjen är en påhitt sak.. Typ när du går in på sidan så visar den att just du är stalker... För mig att jag läst det där.. Man ska tro att dom ser att man tittat på deras sida.. Eller hajjade du?

2009-11-19 @ 18:29:53
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Hannah

Beverly hills, haha! Såg det när jag var yngre.. eller för typ.. 15 år sen:):) Galet!! Hur mår du?

2009-11-20 @ 10:55:36
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0