Tandkräm är starkt

Finnen är odödlig. Den bara växer och växer. Finnarnas finne, deras överman.
Nu har jag tagit till plan Ö: Mormors mirakelkur. Tandkräm.
Så ja, sitter här med tandkräm på finnen och hoppas på det bästa.
För er som inte visste det; tandkräm är starkt. Svider lite faktiskt!

Aja. Imorrn är det FREDAGSMYS! Haha, så otroligt uttjatat ord.
Ska på IDOL med Emmapemma, väldans trevligt! Ska dit dirrens efter plugget, med min Calleballe skylt :D (Står inte Calleballe på den, bara Calle för jag är tråkig)

Jag & Emma funtar även på att skriva Erik & tove på baksidan, förom skaju sjunga duett och vi trore kmr gå asbra. Plus att Tove är en av mina favvisar och Emma är typ kär i Erik.

Så checka Idol imorrn! Vi vill ju ofc sitta längst fram, är bara lite osäker på om man får ha skylt där..? Aja, hoppas.

Puss

Bjussar på en härlig bild från i somras på Rindö. Sommmmmmaaaaaarrr!!


Line (?), Sofia & jag! 


Kommentarer
Postat av: sejla,

check out my blogg :)))<3

2009-11-13 @ 15:31:14
URL: http://ssejlaahmetovic.blogg.se/
Postat av: emelie =)

synd att du inte får höra Rabih sjunga nu!! jävla tittare som röstade ut honom!! :P

2009-11-13 @ 18:50:07
Postat av: tess

JAG E OXÅ KÄR I ERIK! "jag gillar långa nätter" ;D

2009-11-13 @ 23:10:57
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0