Tjockt'

Känner mig tjock överallt. I huvet, halsen, ja till och med ögonen. Jag lovar, känns tjockt bakom ögonen.

"Kul" i skolan idag. Eller, det var lugnt. Film/TV, jag och min grupp gjorde en asrolig film, haha! Himlans kul med media.
Snacka m mamma igår om skolan, jag berätta att jag tkr det är asjobbigt med Natur och Matte, eftersom jag typ inte fattar och orkar inte anstränga mig. Tur att det bara är A kurser, hell no att jag kmr välja B kursen = efter ettan slipper jag matte, yay!
(Ja, då kommer jag inte in på högskola. Men som  om jag kmr vilja gå på det direkt efter plugget? Nej.)

Mam har snackt m pappa idag, tror dt gick bra... ska förhoppningsvis dit ngn dag i veckan, najjsh! Saknar mina pojkar som fan..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0